Πως Να Εξασφαλίσεις Καλές Συνεργασίες

Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να εξασφαλίσεις μεγαλύτερη επιτυχία στην επίτευξη συνεργασιών ρίξε μια ματιά στις στρατηγικές που ακολουθούν, τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αποκτήσεις ταχύτερα πελάτες μάρκετινγκ:

1.Προσδιόρισε Την Αγορά-Στόχο :

Καθόρισε ποιοί είναι οι ιδανικοί πελάτες σου και τι αναζητούν από έναν συνεργάτη μάρκετινγκ. Αυτό θα βοηθήσει να προσαρμόσεις τις προσπάθειες μάρκετινγκ και τα μηνύματά σου ώστε να προσελκύσεις τους σωστούς πελάτες.

2.Ανάπτυξε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία:

Η ύπαρξη ενός επαγγελματικού ιστότοπου και ενεργών προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου αναρτείς περιεχόμενο που αποδεικνύει την τεχνογνωσία σου, μπορεί να συμβάλει καίρια στην εδραίωση της αξιοπιστίας σου και να διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες να βρουν και να μάθουν για εσένα.

3.Δικτυώσου και οικοδόμησε σχέσεις:

Παρακολούθησε τοπικές εκδηλώσεις και γίνε μέλος σε διαδικτυακές κοινότητες που σχετίζονται με τον κλάδο σου για να συνδεθείς με δυνητικούς πελάτες και να οικοδομήσεις σχέσεις. Εξέτασε το ενδεχόμενο να γίνειςμέλος μιας επαγγελματικής ένωσης ή ομάδας δικτύωσης (π.χ facebook group) για να διευρύνεις το δίκτυό σου.

4.Πρόσφερε μια δωρεάν διαβούλευση:

Πρόσφερε μια δωρεάν διαβούλευση σε δυνητικούς πελάτες για να προβάλλεις την τεχνογνωσία σου και να οικοδομήσεις εμπιστοσύνη. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξεις την αξία που μπορείς να παρέχεις και  πως μπορείς να συμβάλλεις στη δική τους ανάπτυξη.

5.Χρησιμοποίησε έμπρακτες αποδείξης επιτχυχίας: 

Μοιράσου μαρτυρίες πελατών και μελέτες περιπτώσεων που έχεις ή είχες αναλάβει και ανέδειξε την επιτύχια που σημείωσαν οι τακτικές / στρατηγικές σου προς όφελος των πελατών αυτών. Αυτό οικοδομεί αξιοπιστία και πείθει τους πιθανούς πελάτες να συνεργαστούν με την εταιρεία σου.

6.Συνέχισε να παρακολουθείς τους πελάτες:

Μη φοβάσαι να επιδιώκεις την επικοινωνία μαζί τους όταν εκείνοι μένουν σιωπηλοί.

Μια φιλική υπενθύμιση ή ένα εξατομικευμένο μήνυμα μπορεί να πείσει πολύ κάποιον να συνεργαστεί μαζί σου.

Πως να αναγνωρίσεις έγκαιρα τα Red Flags των πελατών.

Από την άλλη ένας έξυπνος επαγγελματίας που δε θέλει να ξοδεύει το χρόνο του άσκοπα οφείλει να αναγνωρίζει τα τρανταχτά εκείνα σημάδια που υποδεικνύουν έναν κακό πελάτη.

Ακολουθούν όλα αυτά που πρέπει να προσέξεις:

Από την άλλη ένας έξυπνος επαγγελματίας που δε θέλει να ξοδεύει το χρόνο του άσκοπα οφείλει να αναγνωρίζει τα τρανταχτά εκείνα σημάδια που υποδεικνύουν έναν κακό πελάτη.

Ακολουθούν όλα αυτά που πρέπει να προσέξεις:

1.Έλλειψη διαφάνειας ή ειλικρίνειας: 

Εάν ένας πελάτης δεν είναι ειλικρινής ή διαφανής σχετικά με τους στόχους, τις προσδοκίες ή τις ανάγκες του, μπορεί να αποτελεί κόκκινο πανί ότι δεν είναι αξιόπιστος ή αξιόπιστη.

2.Ασαφείς ή μη ρεαλιστικές προσδοκίες: 

Εάν ένας πελάτης έχει μη ρεαλιστικές ή ασαφείς προσδοκίες σχετικά με το έργο, μπορεί να αποτελεί κόκκινο πανί ότι δεν έχει πλήρη επίγνωση του εύρους ή της πολυπλοκότητας της εργασίας.

3.Ασυνεπής ή αντικρουόμενη επικοινωνία: 

Εάν η επικοινωνία ενός πελάτη είναι ασυνεπής ή αντικρουόμενη, μπορεί να αποτελεί κόκκινο πανί ότι δεν είναι οργανωμένος ή ξεκάθαρος σχετικά με τις προσδοκίες του.

4.Αδικαιολόγητη ή απαιτητική συμπεριφορά: 

Εάν ένας πελάτης είναι παράλογος, αγενής ή απαιτητικός στις αλληλεπιδράσεις του με εσάς ή την ομάδα σας, μπορεί να αποτελεί κόκκινο πανί ότι είναι δύσκολο να συνεργαστείτε μαζί του.

5.Έλλειψη πληρωμής ή αργή πληρωμή: 

Εάν ένας πελάτης καθυστερεί συστηματικά την πληρωμή ή δεν πληρώνει καθόλου, μπορεί να είναι κόκκινο πανί ότι δεν είναι οικονομικά σταθερός ή δεσμευμένος στο έργο.

Όλα τα παραπάνω υποδεικνύουν τους πελάτες εκείνους που πιθανότατα θα σας κοστίσουν χρόνο, χρήμα (έξτρα εργατοώρες) και πνευματική ισορροπία που είναι πολύ σημαντική για να ανταπεξέλθετε στις υπόλοιπες συνεργασίες σας.

Είναι σημαντικό να δώσεις προσοχή σε αυτές τις κόκκινες σημαίες και να αντιμετωπίσεις τις ανησυχίες ή τα ζητήματα που προκύπτουν το συντομότερο δυνατό, ώστε να εξασφαλίσεις μια υγιή επιτυχημένη και θετική σχέση εργασίας με τους πελάτες σου.

Share This Post

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

Συμπλήρωσε την παρακάρω φόρμα και κατέβασε τον Δωρεάν οδηγό με την μεθολογία που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.