Τα Πάντα Για Τα Social Media Το 2023

Πριν αποφασίσεις ποια στρατηγική διαφήμισης θα χρησιμοποιήσεις για την επιχείρησή σου το νέο έτος, θα πρέπει πρώτα να κάνεις μια ανασκόπηση της κατανομής των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δεδομένης της συνεχόμενης εξέλιξης των παλαιών πλατφορμών και την εμφάνιση νέων, θα πρέπει να ξεκινήσεις μια έρευνα μάρκετινγκ σχετικά με το ποιο είναι το client avatar της επιχείρησής σου και να αναζητήσεις σε ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα το βρεις και θα το στοχεύσεις.

Σαφώς πρέπει να δώσεις αρχικά έμφαση στις πλατφόρμες εκείνες που βρίσκεται το μεγαλύτερο κομμάτι των χρηστών – πελατών σου.

Επένδυσε και στις πλατφόρμες εκείνες, όπου το κοινό σου μπορεί να είναι μικρότερο, αλλά πιο ενεργό.

Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία του 2022, το Facebook συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή καθημερινής επισκεψιμότητας, ως κυρίαρχο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με 2,93 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες το έτος αυτό.

Αυτό σημαίνει ότι από τους 4,59 δισεκατομμύρια χρήστες social media, σχεδόν 2 στους 3 είναι ενεργοί χρήστες του Facebook.

Δεν είναι μόνο η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με τους πιο ενεργούς χρήστες, αλλά κατατάσσεται επίσης στις εφαρμογές, στις οποίες οι καταναλωτές αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο. Οι χρήστες Android σε όλο τον κόσμο περνούν 19,7 ώρες το μήνα σε εφαρμογές Facebook.

Δεύτερο στη λίστα είναι το YouTube με 2,52 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες για το 2022 – 85,7% του αριθμού των χρηστών του Facebook.

Κάθε λεπτό παγκοσμίως ανεβαίνουν στο YouTube 500 ώρες βίντεο, πράγμα που κάνει δύσκολο το να γίνει το βίντεο σας αντιληπτό. Αλλά το 90 τοις εκατό των καταναλωτών δηλώνουν ότι ανακαλύπτουν νέες μάρκες και προϊόντα καθημερινά μέσω YouTube.

Η τρίτη και η τέταρτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είναι το WhatsApp και το Instagram, με δύο δισεκατομμύρια και 1,39 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, αντίστοιχα.

Ακολουθεί το TikTok με 945 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

Από τις επτά πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, περισσότερες από τις μισές ανήκουν στη Meta, κάτι που την κατατάσσει σε κυρίαρχη θέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποια θα είναι τα νέα SOCIAL MEDIA το 2023

BeReal

Είναι η εφαρμογή, όπου μπορείς να δεις τους φίλους σου χωρίς φίλτρα! Μέσω της εφαρμογής αυτής κάνεις κοινοποίηση ακατέργαστων στιγμών, και μπορείς να δεις τις στιγμές των άλλων μόνο εάν μοιραστείς και εσύ τις δικές σου

Shuffles του Pinterest

Σου δίνει πρόσβαση σε όλα τα Pinterest boards που έχεις δημιουργήσει και σου επιτρέπει να επιλέξεις όποια ή όποιες φωτογραφίες θέλεις και να φτιάξεις με αυτές collage.

Όπως ομόφωνα υποστηρίζει το κοινό διαδικτυακά, παρά τις νέες εμφανίσες το instagram και tik tok θα συνεχίσουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των χρηστών το 2023.

Πιθανότατα το κοινό σου να είναι μοιρασμένο σε παραπάνω από ένα κανάλια επικοινωνίας και να χρειαστεί να δικτυωθείς σε περισσότερα από αυτά, πάντα όμως αφού μελετήσεις και αναλύσεις τα παραπάνω προσεχτικά με την ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας σου.

Share This Post

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

Συμπλήρωσε την παρακάρω φόρμα και κατέβασε τον Δωρεάν οδηγό με την μεθολογία που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.