Όσα Θέλεις Να Ξέρεις Για Το SEM

Tι είναι το SEM;

Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι ένας τύπος διαδικτυακής διαφήμισης που περιλαμβάνει τη χρήση πληρωμένων τακτικών για τη βελτίωση της ορατότητας ενός ιστότοπου στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). 

Είναι ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να αυξήσει την προβολή της στο διαδίκτυο αξιοποιώντας τη δύναμη των PPC καμπανιών ή του SEO – και τα δύο είναι βασικά στοιχεία για τη βελτίωση της κατάταξης του ιστοτόπου σας στο SERP.

Πως μπορείς να επιλέξεις την καλύτερη τακτική SEM για την επιχείρησή σου;

Ακολουθούν ορισμένα βήματα που πρέπει να προσέξεις :

1.Καθόρισε τους στόχους σου

Προσδιόρισε τι ελπίζεις να επιτύχεις μέσω των προσπαθειών SEM, 

(π.χ.αύξηση επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σου, αύξηση των πωλήσεων ή δημιουργία leads).

Έτσι θα καθορίσεις ποιες τακτικές είναι πιο σχετικές με τον τύπο της επιχείρισής σου και θα σε διευκολύνει να μετρήσεις την επιτυχία των προσπαθειών σου.

2.Ερεύνησε το κοινό σου

Κατανόησε ποιό είναι το κοινό-στόχος σου και τι αναζητά. Αυτό θα καθορίσει ποιές λέξεις-κλειδιά και φράσεις θα πρέπει να στοχεύσεις στις εκστρατείες SEM σου.

3.Κατανόησε τις διάφορες τακτικές SEM

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές τακτικές SEM για να επιλέξεις, όπως η διαφήμιση pay-per-click (PPC), η display διαφήμιση και οι διαφημίσεις αγορών. Ερεύνησε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε τακτικής για να καθορίσεις ποιά είναι η καταλληλότερη για την επιχείρησή σου και τους στόχους της.

4.Όρισε έναν προϋπολογισμό

Καθόρισε πόσα θέλεις και μπορείς να  δαπανήσει στις τακτικές SEM. 

Έχοντας ένα συγκεκριμένο budget θα μπορείς να περιορίσεις τις επιλογές σου και να επικεντρωθείς σε τακτικές που είναι εντός του προϋπολογισμού σου.

5.Δοκίμασε και ανέλυσε

Ξεκίνα με μικρές καμπάνιες και δοκίμασε ποιά από τις διαφορετικές τακτικές και στρατηγικές είναι πιο αποτελεσματική. Χρησιμοποίησε εργαλεία ανάλυσης για να παρακολουθείς την απόδοση των εκστρατειών σου  και να κάνεις προσαρμογές ανάλογα με τις ανάγκες.

Ποιά η διαφορά του SEM  με το SEO;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), αν και μοιάζουν ως προς τον στόχο τους, ο οποίος είναι να αυξήσουν την προβολή της ιστοσελίδας σου και συνεπώς την επισκεψιμότητα της, έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις. 

Το SEO εφαρμόζεται με συγκεκριμένες τακτικές κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της ιστοσελίδας και επικεντρώνεται στο να ενισχύσει την κατάταξη της υψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Το SEM από την άλλη επιδιώκει να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερα κλικ, τόσο από πληρωμένες τοποθετήσεις όσο και από μη πληρωμένες τακτικές.

Και στις δυο περιπτώσεις αυτό που είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της ιστοσελίδας σου είναι η βελτιστοποίηση της κατάταξης της με τακτικές, όπως λέξεις-κλειδιά και meta tags.

Share This Post

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

Συμπλήρωσε την παρακάρω φόρμα και κατέβασε τον Δωρεάν οδηγό με την μεθολογία που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.