Τι Είναι τα Lead Magnets και Γιατί Είναι Σημαντικά

lead magnets

Με το συντριπτικό περιεχόμενο που υπάρχει στο διαδίκτυο σήμερα, η μάχη για την προσέλκυση της προσοχής των πελατών έχει γίνει πραγματική πρόκληση.

Οι μέσος χρήστης παραμένει σε μια ιστοσελίδα για περίπου 15 δευτερόλεπτα. Γίνεται όλο και πιο δύσκολο το να δημιουργήσεις ένα πιστό κοινό. Η χρήση του αποτελεσματικού email μάρκετινγκ βοήθησε σε κάποιο βαθμό, παρέχοντας στις επιχειρήσεις μια άλλη δίοδο για μια πιο άμεση πρόσβαση στους πελάτες.

Ωστόσο, οι χρήστες είναι συχνά απρόθυμοι να δώσουν την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους χωρίς να ξέρουν ότι θα πάρουν κάτι σε αντάλλαγμα. Γι’ αυτό το λόγο δημιουργήθηκαν τα Lead Magnets.

Οπότε, τι είναι ένα Lead Magnet;

Lead Magnet είναι μια σχεδόν ακαταμάχητη προσφορά που γίνεται με αντάλλαγμα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενός πελάτη ή/και άλλες πολύτιμες πληροφορίες μάρκετινγκ, όπως ονόματα και αριθμοί τηλεφώνου. Η χρήση των Lead Magnets είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χτίσεις ένα ισχυρό πελατολόγιο.

Από τι αποτελείται ένα καλό Lead Magnet;

Εξειδίκευση: Το πιο σημαντικό στοιχείο ενός επιτυχημένου Lead Magnet είναι η εξειδίκευση. Προκειμένου ένα Lead Magnet να λειτουργήσει καλά, πρέπει να επιλύσει ένα πρόβλημα, προσφέροντας μια συγκεκριμένη λύση για ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.

Στιγμιαία ευχαρίστηση: Ένα υψηλής ποιότητας Lead Magnet πρέπει επίσης να είναι άμεσα πολύτιμο για τον καταναλωτή. Οι άνθρωποι θέλουν μια λύση στα προβλήματά τους αμέσως, οπότε όσο πιο γρήγορα μπορείς να τους τη δώσεις, τόσο το καλύτερο.

Μοναδική αξία: Φυσικά, η επιχείρησή σου δεν θα είναι η μόνη που χρησιμοποιεί Lead Magnets για να αποκτήσει πληροφορίες για τους πελάτες, οπότε είναι σημαντικό να προσφέρεις κάτι μοναδικό. Ένας πελάτης πρέπει να είναι πεπεισμένος ότι είσαι η σωστή επιχείρηση από την οποία θα αγοράσει σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές σου.

Υψηλή αντιληπτή αξία/Υψηλή πραγματική αξία: Είναι σημαντικό να επενδύσεις στην ποιότητα των Lead Magnets σου. Μόνο και μόνο επειδή κάτι είναι δωρεάν δεν σημαίνει ότι πρέπει και να φαίνεται δωρεάν. Το Lead Magnet σου πρέπει να περιέχει υψηλής ποιότητας πληροφορίες τις οποίες θέλει να μάθει ο πελάτης σου. Σίγουρα, μπορείς να προσελκύσεις μερικούς πελάτες με μια ελκυστική τακτική, αλλά εάν η προσφορά σου στερείται ουσίας, πιθανόν να χάσεις την προσοχή του κοινού πολύ γρήγορα.

Παραδείγματα από Lead Magnets:

Υπάρχουν διάφοροι τύποι Lead Magnets για να διαλέξεις ανάλογα με τις ανάγκες σου. Δες μερικά παρακάτω:

1. Checklist

Οι λίστες ή checklists είναι από τα κορυφαία Lead Magnets. Έχουν πολύ καλή απήχηση, επειδή καταναλώνονται εύκολα. Οι λίστες είναι επίσης πολύ εύκολο να δημιουργηθούν. Για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις το δημοφιλέστερο περιεχόμενο του ιστολογίου σου σε μια λίστα που είναι διαθέσιμη μόνο αφού οι χρήστες αφήσουν το email τους.

2. Webinars

Τα webinars (διαδικτυακά σεμινάρια) προσφέρουν ένα μοναδικό και υψηλής αξίας Lead Magnet. Τα ηχητικά/οπτικά στοιχεία συνήθως προσελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η πρόσβαση σε ένα ζωντανό webinar είναι ακόμη πιο επιτυχημένη, επειδή δημιουργεί μια αίσθηση έκτακτης ανάγκης για το κοινό σου, δημιουργώντας το κοινό δίλημμα του να μην «χάσω την ευκαιρία».

3. Templates

Τα templates μπορούν να παρέχουν στους χρήστες μια περίληψη ή ένα σημείο εκκίνησης για μια ποικιλία διαφορετικών πρακτικών. Έστω για παράδειγμα ότι έχεις ένα δοκιμασμένο και επιτυχημένο πρότυπο επιχειρηματικού email. Μπορείς να προσφέρεις αυτό το πρότυπο με αντάλλαγμα το email των ενδιαφερόμενων. Έτσι προσφέρεις αξία βοηθώντας τους να ξεκινήσουν σωστά το email marketing χρησιμοποιώντας το δοκιμασμένος πρότυπό σου.

4. Case Studies

Οι μελέτες ή αλλιώς case studies είναι ένα άλλο Lead Magnet ιδιαίτερα χρήσιμο όταν στοχεύεις ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και άλλους επιχειρηματίες. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, το 63% των επιχειρηματιών συμφωνούν ότι οι μελέτες αποτελούν μια πολύτιμη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι μελέτες αυτές προσφέρουν πραγματικά παραδείγματα και στατιστικά των πελατών που χρησιμοποιούν το προϊόν σου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να πείσουν το ενδιαφερόμενο κοινό για να εμπιστευτεί την επωνυμία σου.

5. Εκπτώσεις

Οι εκπτώσεις είναι ένα Lead Magnet που πιθανότατα έχεις συναντήσει ως καταναλωτής. Συχνά σχετίζεται με κάποιο προϊόν από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτός ο τύπος Lead Magnet είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να λάβεις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές ή δωρεάν μεταφορικά.

6. Δωρεάν Λογισμικό

Εάν χρησιμοποιηθεί στη σωστή αγορά, τα λογισμικά που μπορεί κανείς να κατεβάσει ή οι δωρεάν δοκιμές μπορεί να είναι ένα πολύ καλό Lead Magnet με υψηλή αντιληπτή αξία. Για παράδειγμα, το δημοφιλές εργαλείο αποθηκευτικού χώρου, το Dropbox, προσφέρει δωρεάν δοκιμή του προϊόντος σε χρήστες που παρέχουν τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου.

7. Quiz/Έρευνα

Τα διαδικτυακά κουίζ και οι έρευνες είναι πραγματικά από τους πιο συναρπαστικούς τρόπους για να δημιουργήσεις μια νέα πελατειακή βάση. Οι χρήστες κάνουν το κουίζ/έρευνα χωρίς κόστος και στη συνέχεια τους ζητείται να εισάγουν την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δουν τα αποτελέσματα.

8. Δείγματα

Τα δείγματα είναι ένα δημοφιλές Lead Magnet, που χρησιμοποιείται συχνά στον κλάδος της υγείας/ομορφιάς. Έχεις δει πιθανώς διαφημίσεις για να δοκιμάσεις μια νέα κρέμα δέρματος ή ένα φυσικό σαμπουάν και σού έχει ζητηθεί να εισάγεις το email σου για δωρεάν δοκιμή. Αυτό είναι ένα Lead Magnet. Τα δείγματα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά, επειδή το κοινό ζει την άμεση ευχαρίστηση του να γνωρίζει ότι ένα προϊόν βρίσκεται καθ’ οδόν.

Συμπέρασμα

Τα Lead Magnets είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες από το ακροατήριό τους, προσφέροντας κάτι αξίας σε αντάλλαγμα. Η εξειδίκευση είναι το κλειδί για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου Lead Magnet. Έχεις πολλές επιλογές. Υπάρχουν διάφοροι τύποι Lead Magnet, αν και κάποιοι τείνουν να είναι πιο αποτελεσματικοί από άλλους. Είναι σημαντικό να προσαρμόσεις τα Lead Magnets σου στο κοινό-στόχο σου και να τα προσφέρεις με αντάλλαγμα κάτι που έχει τόσο υψηλή αντιληπτή αξία όσο και υψηλή πραγματική αξία.

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

Συμπλήρωσε την παρακάρω φόρμα και κατέβασε τον Δωρεάν οδηγό με την μεθολογία που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.