Πώς Να Αυξήσεις Τις Πωλήσεις σου με το Facebook

Θέλεις να αυξήσεις γρήγορα τις πωλήσεις σου; Αν ναι, σου προτείνουμε να δοκιμάσεις τις διαφημίσεις στο Facebook.

Είτε δοκίμασες κάποιες διαφημίσεις αλλά δεν είχαν τα αποτελέσματα που περίμενες, είτε δεν έχεις πληρώσει ποτέ διαφημίσεις στο Facebook, σε αυτό το άρθρο θα μάθεις πώς να δημιουργείς  επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook.

Πάμε να δούμε τα βήματα:

1. Δημιούργησε προσαρμοσμένα ‘’hot’’ και ‘’super-hot’’ κοινά στο Facebook

Aν αναρωτιέσαι πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις με Facebook Ads, τότε  πρέπει να στοχεύσεις  το hot ή super-hot κοινό στις διαφημίσεις σου.

Υπάρχουν 4 τύποι κοινού στις διαφημίσεις του Facebook: cold, warm, hot, super-hot. Το cold (κρύο) κοινό είναι όσοι δεν γνωρίζουν για την επιχείρησή σου. Το warm (ζεστό) κοινό είναι όσοι έχουν αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σου. Το hot  κοινό είναι όσοι χρήστες επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σου αλλά δεν είναι ακόμα πελάτες. Το super-hot κοινό είναι πελάτες που ήδη έχεις και θέλεις να αγοράζουν ξανά και ξανά.

(*Μην ξεχάσεις το Facebook Pixel για να μετράς την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων)

2. Δημιουργία hot κοινών

Για να δημιουργήσεις τα hot κοινά  στον πίνακα εργαλείων του Facebook (Audiences dashboard) πατάς στο Create Audience  και μετά το Custom Audience.  Όταν ανοίξει το παράθυρο ‘’Create Custom Audience’’, διαλέγεις το Website.

Στο νέο παράθυρο  Website custom audience το μόνο που θα αλλάξεις είναι το χρονικό διάστημα του κοινού, όπου θα επιλέξεις το 180 days (το οποίο ομαδοποιεί  όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου τις τελευταίες 180 ημέρες).

Αν έχεις πολλούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου κάθε μήνα, π.χ. πάνω από 10.000, μπορείς να αλλάξεις το χρονικό διάστημα από 180 ημέρες σε 90, 60 ή 30 για να δεις πότε έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι δημιουργείς πολλά προσαρμοσμένα κοινά της ιστοσελίδας σου, με άλλη διάρκεια το κάθε ένα.

3. Δημιουργία super-hot κοινών με βάση επισκέπτες ιστοσελίδας που είναι πελάτες σου

Αρχικά θα ακολουθήσεις τα ίδια βήματα με τα παραπάνω. Έπειτα, ανοίγεις  το παράθυρο Website custom audience.

Στη συνέχεια  άλλαξε τη ρύθμιση από το All Website Traffic (όλο το Traffic) στο Purchase (αγορά). Στη χρονική διάρκεια κοινού πάλι επιλέγεις  180 ημέρες, ώστε να συμπεριλάβεις στο κοινό αυτό όσο πιο πολλούς πελάτες γίνεται.

Αυτό το group περιέχει όλους όσους αγόρασαν από την ιστοσελίδα σου και θες να τους παροτρύνεις να αγοράσουν ξανά. Έχεις ήδη χτίσει εμπιστοσύνη με αυτούς τους ανθρώπους, οπότε θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου εύκολα.

Τώρα έχει σειρά η δημιουργία  καμπανιών.

4. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας που στοχεύει ξανά σε hot κοινά

Το 1ο  βήμα σε κάθε καμπάνια είναι η επιλογή του στόχου της.

Στον πίνακα εργαλείων του Facebook Ads Manager, πάτα το Create για να ξεκινήσεις μια καμπάνια. Στο νέο παράθυρο θα δεις την επιλογή Quick Creation ή Guided Creation. Διαλέγεις  το Quick Creation.

Το objective (στόχος) θα είναι το Conversions, γιατί θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου στοχεύοντας hot κοινά.

Μετά ονομάζεις το ad set και τη διαφήμισή σου.

Στο ad set, θα επιλέξεις τι θα μετράει ως μετατροπή, το κόστος, το κοινό, το πού θα προβληθούν οι διαφημίσεις σου και ρυθμίσεις βελτιστοποίησής τους.

Στο κομμάτι Conversion Event, επιλέγεις το Purchase αν έχεις στόχο τις πωλήσεις.

Στο επόμενο βήμα, στο Budget, ορίζεις πόσο θα ξοδεύεις κάθε ημέρα. Μεγάλο budget σημαίνει προβολή σε μεγαλύτερο κοινό. Όμως, αν έχεις στόχο νέες πωλήσεις, πρέπει να έχεις μικρότερο κοινό, γιατί μόνο ένα μικρό ποσοστό από αυτούς θα γίνουν πελάτες. Άρα καλύτερο είναι να ξεκινήσεις με μικρό κόστος (π.χ. 5-10 ευρώ την ημέρα).

Τώρα μπορείς να ρυθμίσεις τα κοινά, που έχεις ήδη έτοιμα και απλώς τα επιλέγεις στο πεδίο Custom Audiences. Το μόνο που θα συμπληρώσεις είναι η τοποθεσία που στοχεύεις. Γιατί; Γιατί ήδη έχεις μικρύνει το κοινό επειδή επέλεξες μόνο όσους έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου.

Το επόμενο βήμα είναι να αφήσεις στο Optimisation and delivery την επιλογή 7 days after clicking or 1 Day After Viewing. Έτσι το  Facebook θα έχει πιο πολλά στοιχεία με βάση τον στόχο σου (π.χ. πωλήσεις ή επισκέπτες).

Τέλος, δημιουργείς  τη διαφήμιση με το Create Ad και επιλέγεις τη μορφή της.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις testimonials  (μαρτυρίες) στη διαφήμιση  δείχνοντας μια εικόνα ή βίντεο μαζί με μια προσφορά (π.χ. δωρεάν μεταφορικά) ή μια έκπτωση.

Στο τέλος προσθέτεις το κάλεσμα για δράση για να γνωρίζουν οι χρήστες ακριβώς τι να κάνουν μετά τη διαφήμιση.

Γιατί να χρησιμοποιείς testimonials;

Για να γίνει κάποιος πελάτης σου, πρέπει πρώτα να σε εμπιστευτεί. Η εμπιστοσύνη των χρηστών θα έρθει όταν δουν κριτικές και testimonials από άλλους ευχαριστημένους πελάτες.

Προτείνουμε να φτιάξεις 2 ή 3 εκδοχές της διαφήμισής σου για να τεστάρεις ποια είναι η πιο αποτελεσματική εκδοχή με βάση τα στοιχεία που θα μαζέψεις.

5. Δημιουργία μιας καμπάνιας στο Facebook που στοχεύει ξανά super-hot κοινά

Ο στόχος της καμπάνιας αυτής είναι να αποκτήσεις νέες πωλήσεις από τους πελάτες που ήδη έχεις. Τα βήματα  είναι ίδια με τα παραπάνω με μόνο κάποιες μικρές αλλαγές:

Αν έχεις ήδη δημιουργήσει καμπάνια για το hot κοινό, πάτα το duplicate για να φτιάξεις μια κόπια της καμπάνιας αυτής.

Η 1η  αλλαγή είναι το κόστος. Το super-hot κοινό είναι ακόμη πιο μικρό από το hot κοινό, άρα το κόστος  θα είναι μικρότερο (π.χ. 10 ευρώ την ημέρα αν το κοινό >1000 άτομα).

Η 2η αλλαγή είναι στο Custom Audiences, όπου θα βρεις και θα επιλέξεις το super-hot audience που έφτιαξες πριν.

Η 3η αλλαγή είναι οι διαφημίσεις. Για να  προσελκύσεις το κοινό αυτό, αρκεί μια έκπτωση ή ειδική προσφορά. Δεν χρειάζονται testimonials, γιατί είναι ήδη πελάτες σου.

Συμπέρασμα

Αν σκέφτεσαι πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις με  Facebook  Ads και θέλεις να έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, τότε απλά ακολούθησε αυτά τα βήματα και θα πάνε οι διαφημίσεις σου στο επόμενο επίπεδο.

Share This Post

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

Συμπλήρωσε την παρακάρω φόρμα και κατέβασε τον Δωρεάν οδηγό με την μεθολογία που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.