Το Branding είναι κάτι πολύ περισσότερο από το λογότυπο, την παλέτα χρωμάτων και τα γραφιστικά. Είναι ολόκληρη η ταυτότητα μιας επιχείρησης.
Αποτελεί ένα οδηγό για την “προσωπικότητα” της εταιρείας και περιλαμβάνει φράσεις, χαρακτηριστικά, το ύφος, τον τόνο και τα είδη λεκτικού που θα χρησιμοποιούνται στη διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης.
Σκοπός της εταρικής ταυτότητας είναι να κάνει το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι να ταυτιστεί με την αισθητική και τον τρόπο που έχει επιλέξει το brand να παρουσιάζεται.
Επιπλέον είναι αυτό που κάνει το κοινό των διαδικτυακών καναλιών να σε ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σου.
Με την πάροδο του χρόνου και αν διατηρείς τη συνέπεια της εταιρικής ταυτότητας στις δημοσιεύσεις θα αρχίσουν οι πελάτες να αναγνωρίζουν πότε μια δημοσίευση προέρχεται από εσένα, χωρίς να βλέπουν το λογότυπο της μάρκας σου.
Αυτός είναι ο απώτερος στόχος του branding στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τι είναι το Graphic Design;
Το graphic design αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Branding και συνεπώς παίζει καταλυτικό ρόλο στην εταιρική παρουσία. Το κοινό στοιχείο όλων των επιχειρήσεων, είναι ότι κάθε μία προσπαθεί να αυξήσει την προβολή της και να τραβήξει την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων πελατών.
Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν αποτελεσματικά την τεχνογνωσία και τη μοναδικότητά τους στους δυνητικούς πελάτες.Ταυτόχρονα, μεταφέρει το μήνυμα της επωνυμίας και προκαλεί συναισθήματα στους θεατές, αναγκάζοντάς τους να κάνουν αγορές.
Το graphic design μεταφέρει ένα συγκεκριμένο μήνυμα ή περιεχόμενο σε ένα σύνολο ατόμων-στόχων χρησιμοποιώντας οπτικά στοιχεία που περιλαμβάνουν γραμμές, σχήματα, εικόνες, λογότυπα κ.λπ. για να δημιουργήσουν μια δημιουργική έλξη.
Τα οπτικά αυτά στοιχεία βοηθούν επίσης τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στην επιρροή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων των πελατών.
Οι εικόνες και τα γραφικά μπορούν να πουν πολλά πράγματα όταν οι λέξεις και τα μηνύματα κειμένου αποτυγχάνουν.
Λόγοι για την ενσωμάτωση του graphic design στο μάρκετινγκ και την προώθηση επιχειρήσεων:
Ανάπτυξη ταυτότητας της επωνυμίας
Βοηθά στη δημιουργία ισχυρών εντυπώσεων
Μεταφέρει το μήνυμα ενός brand
Αφηγείται μια ιστορία
Διατηρεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Βελτιώνει τις πωλήσεις
Τελικά, οι χρήστες θα μπορούν να συσχετίσουν συγκεκριμένα σχέδια με ένα εμπορικό σήμα. Αυτό δημιουργεί συσχετισμούς στο μυαλό των θεατών με μία συγκεκριμένη μάρκα. Όταν το κοινό δει το σχέδιο σου, ανακαλεί αυτόματα την ιστορία της επωνυμίας σου.
Με άλλα λόγια, η δημιουργία μιας μοναδικής ταυτότητας, βοηθά τους πιθανούς πελάτες να εξοικειωθούν με το εμπορικό σου σήμα.
Επικοινωνεί αποτελεσματικά το μήνυμα ενός brand. Με συναρπαστικά λογότυπα και σχέδια για την επιχείρηση στοχεύουν στο να τραβήξουν την προσοχή των θεατών και να μεταφέρουν με επιτυχία ένα ισχυρό μήνυμα.