Όλες οι επιχειρήσεις πλέον θέλουν να επιτυγχάνουν περισσότερα με λιγότερα. Με τα δεδομένα να έχουν επαναπροσδιοριστεί μετά την πανδημία κυρίως στον εργασιακό χώρο, οι εταιρείες πασχίζουν να καλύψουν το χαμένο χρόνο αναθέτοντας περισσότερα tasks στους υπαλλήλους που καταλήγουν να εξαντλούνται σωματικά και δημιουργικά.
Μεταπηδούν από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, αναζητούν πληροφορίες και ξοδεύουν πολύ χρόνο σε επαναλαμβανόμενες εργασίες. Σύμφωνα με μια έρευνα της Asana, οι εργαζόμενοι παραπονιούνται, ότι περνούν μόνο το 1/3 της ημέρας τους κάνοντας τη δουλειά για την οποία προσλήφθηκαν, πράγμα που δεν είναι πάντα αποτελεσματικό για τις επιχειρήσεις, αφού οι υπάλληλοι καλούμενοι να ολοκληρώσουν μεγαλύτερο φόρτο εργασίας, ωθούνται σε εξάντληση και έτσι παύουν να είναι το ίδιο αποδοτικοί.
Εδώ είναι που έρχεται πάλι στο προσκήνιο η τεχνολογία ως λύση και ο αυτοματισμός.
Βελτιώνει την οργάνωση και τον εξορθολογισμό των διαδικασιών και διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των μελών μιας εταιρείας.
Η εξοικονόμηση του χρόνου και η βελτίωση της αποδοτικότητας που χαρίζει μπορεί να σημειώσει τεράστια διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα, γι’ αυτό και θεωρείται, ότι για το 2023 η έξυπνη αυτοματοποίηση θα είναι το κλειδί.
Οι λύσεις αυτοματοποίησης μάρκετινγκ γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς καθώς οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τις τεράστιες δυνατότητές τους. Tα επαναστατικά εργαλεία, στα οποία μας δίνεται η πρόσβαση μπορούν να μειώσουν τον φόρτο εργασίας, να παρέχουν βαθύτερη εικόνα της συμπεριφοράς και των διαδρομών των πελατών με προσαρμοσμένες καμπάνιες, να δημιουργούν επαναλαμβανόμενες ροές εργασίας που μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα – !
Με πρόσβαση σε τόσο ισχυρές ευκαιρίες που βασίζονται σε δεδομένα μέσω αυτών των αξιόπιστων τεχνολογιών, οι εταιρείες έχουν πλέον μεγαλύτερο έλεγχο στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών και την αποκόμιση της μέγιστης κερδοφορίας από αυτές σε λιγότερο χρόνο από ποτέ.
Από καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως εξατομικευμένες διαφημίσεις, η αυτοματοποίηση στο μάρκετινγκ φέρνει την επανάσταση. Είναι λογισμικό που επιτρέπει τον προγραμματισμό και την αυτοματοποίηση περίπλοκων και κυρίως χρονοβόρων εργασιών. Με τη βοήθεια εργαλείων αυτοματοποιημένης στόχευσης και ιεράρχησης προτεραιοτήτων, γίνεται εξοικονόμηση χρόνου και μείωση φόρτου εργασίας.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να αποστέλλονται με εξατομικευμένο χρονοδιάγραμμα σύμφωνα με τα ατομικά ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές του παραλήπτη – και όλα αυτά χωρίς χειροκίνητη προσπάθεια!
Για το επόμενο έτος, οι επιχειρήσεις στοχεύουν να στρέψουν το μοντέλο λειτουργίας τους σε πιο αυτοματοποιημένο ώστε να αφήσουν περιθώριο στους υπαλλήλους τους για εργασίες υψηλότερης αξίας. Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών με λύσεις χαμηλού ή μηδενικού κώδικα, όπως το Microsoft Power Platform, το Red Hat Ansible και το ServiceNow, θα βοηθήσει τους οργανισμούς να κάνουν περισσότερα χρησιμοποιώντας λιγότερους πόρους, αυξάνοντας παράλληλα την αποδοτικότητα.
Σύμφωνα με την έκθεση Automation Now & Next Report, μια έρευνα που διεξήχθη στη Futurum Research σε συνεργασία με την Automation Anywhere διαπίστωσε ότι το 61% των οργανισμών στρέφονται στην αυτοματοποίηση για να λύσουν προβλήματα του εργατικού δυναμικού.
Βλέπουμε λοιπόν, ότι καθώς ο επιχειρηματικός κόσμος κινείται προς το 2023, οι οργανισμοί παντού υιοθετούν την μετατόπιση των εργαζομένων σε εργασία που προσθέτει αξία και αφήνουν τα υπόλοιπα στον αυτοματισμό.