8 Τρόποι Για Να Προσελκύσεις Περισσότερους Επισκέπτες στην Ιστοσελίδα σου

Όσο πιο πολλοί χρήστες επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου, τόσο πιο πιθανό είναι να γίνουν κάποιοι από αυτούς πελάτες. Εδώ θα μάθεις πώς θα προσελκύσεις περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σου με 8 δοκιμασμένους τρόπους.

Αν δεν αποκτήσεις περισσότερους επισκέπτες που να θέλουν να αγοράσουν από σένα, η αύξηση της επισκεψιμότητας δεν έχει νόημα. Γι’αυτό τον λόγο, πριν σπαταλήσεις χρόνο ή χρήματα στους επισκέπτες του ιστοτόπού σου, δες αυτά τα 3 σημάδια που θα σου δείξουν ότι ο ιστότοπός σου δεν μπορεί ακόμη να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες:

Ο ιστότοπός σου έχει χαμηλό ποσοστό μετατροπών

Πρέπει να γνωρίζεις το ποσοστό μετατροπής της ιστοσελίδας σου. Αν έχεις ένα σταθερό αριθμό επισκεπτών σε μια σελίδα αλλά δεν αυξάνεις μέσω αυτής τις πωλήσεις σου, τότε η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα δεν είναι η λύση, αλλά ένα καλύτερο ποσοστό μετατροπών.

Δεν προσφέρεις κάποιο προϊόν ή υπηρεσία

Όταν ξεκινάς να αναπτύσσεις την διαδικτυακή σου επιχείρηση, μπορεί να σπαταλήσεις πολύ χρόνο και ενέργεια σε στατιστικά στοιχεία και να μην βλέπεις τα αποτελέσματα που θέλεις. Αν δεν ξέρεις ακριβώς πώς να μετατρέψεις αυτήν την επισκεψιμότητα σε κέρδη, τότε τα νούμερα αυτά δεν έχουν νόημα.

Έχεις κάποιο προϊόν ή υπηρεσία να προσφέρεις το οποίο θα σε βοηθήσει να βγάζεις περισσότερα από όσα πλήρωσες για  τους επισκέπτες της ιστοσελίδας;

Εάν όχι, τότε καλύτερα να το αναβάλλεις μέχρι να έχεις ένα προϊόν προς πώληση. Ή, τουλάχιστον να ξέρεις τι θέλεις να πετύχεις με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου, για παράδειγμα: μια μεγαλύτερη λίστα email, ή μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου. Επίσης μην παραλείψεις να δεις εάν η επισκεψιμότητα άξιζε τον χρόνο ή τα χρήματά σου.

Δεν έχεις αγωγό πωλήσεων (sales funnel)

Μια ιστοσελίδα και ένας αγωγός πωλήσεων δεν έχουν τον ίδιο σκοπό.

Ένας ιστότοπος είναι σαν ένα ψηφιακό φυλλάδιο το οποίο ενθαρρύνει την άσκοπη περιήγηση του χρήστη και δεν επιταχύνει τη λήψη αποφάσεων.

Ένας αγωγός πωλήσεων από την άλλη, είναι σαν να έχεις τον καλύτερο πωλητή σου να καθοδηγεί κάθε επισκέπτη στην αγορά: αντιμετωπίζει κάθε του αντίρρηση, τον καθησυχάζει και προτείνει το προϊόν ή την υπηρεσία σου ως προφανή λύση.

Αφού σιγουρευτείς ότι δεν υπάρχει κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω 8 στρατηγικές για να αυξήσεις to traffic: (κίνηση)

1. Διαφημίσεις στο Facebook

Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους: πάνω από 6 εκατομμύρια επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διαφημίσεις στο Facebook για να προσελκύσουν το κοινό-στόχο τους. Είναι κρίμα να μην το εκμεταλλευτείς ως επιχείρηση.

Όταν  διαφημίζεσαι στο  Facebook για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου πρέπει να προσέξεις τα παρακάτω:

Δεν είναι εύκολη η στόχευση του κοινού.
Οι πιθανοί πελάτες δεν είναι οι κατάλληλοι. Οι χρήστες δεν έρχονται σε σένα επειδή σε αναζήτησαν οι ίδιοι.
Πρέπει να πουλήσεις κάτι. Για να έχεις κέρδος μετά τις διαφημίσεις αυτές, πρέπει να πουλήσεις ένα προϊόν που θα σου δώσει μεγαλύτερα κέρδη από τα έξοδα των διαφημίσεων.

2. Διαφημίσεις Google

Κάθε μέρα στην Google καταχωρούνται 4,4 δισεκατομμύρια ερωτήματα – και αυτός ο αριθμός αυξάνεται κατά  10% κάθε χρόνο.

Οι πελάτες σου σίγουρα χρησιμοποιούν τη Google.

Πρέπει να βρεις τι ψάχνει το κοινό σου και μετά να βάλεις προσφορές (bids) για τις συγκεκριμένες φράσεις λέξεων-κλειδιών. Υπάρχουν εργαλεία επί πληρωμή όπως το Ahrefs ή το Buzzsumo για να κάνεις έρευνα λέξεων-κλειδιών ή δωρεάν εργαλεία, όπως το Ubersuggest.

Οι διαφημίσεις Google λαμβάνουν το 65% των κλικ όταν η φράση αναζήτησης ξεκινά με λέξεις-κλειδιά πρόθεσης για αγορά, ενώ τα οργανικά (δωρεάν) αποτελέσματα το 35%. Δώσε σημασία περισσότερο σε φράσεις λέξεων-κλειδιών που δείχνουν ότι οι χρήστες θέλουν να αγοράσουν.

3. Μηχανές Σύγκρισης Τιμών

Μια μηχανή σύγκρισης τιμών είναι ένας ιστότοπος ή μια εφαρμογή που συγκρίνει προϊόντα από διάφορα eshops με σκοπό να βρουν οι καταναλωτές την καλύτερη τιμή για οποιοδήποτε προϊόν ψάχνουν και οι ιδιοκτήτες eshop να προβάλλουν σε περισσότερο κόσμο τα προϊόντα τους.

Όμως, η μηχανή σύγκρισης τιμών παραθέτει μόνο τα στοιχεία και οι χρήστες πρέπει να κάνουν κλικ για να αγοράσουν από εσένα.

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς μηχανές σύγκρισης τιμών είναι:

BizRate

PriceGrabber

Google Shopping

Shopping.com

CamelCamelCamel

Shopzilla

Αν παρέχεις προϊόντα σε άλλες επιχειρήσεις ή έχεις λογισμικό, (SaaS ή B2B) απλώς αναζήτησε το «καλύτερο προϊόν/υπηρεσία» στο Google και τον τύπο του προϊόντος που πουλάς.

Στη συνέχεια, αναζητήσε τους ιστοτόπους με  καταχωρίσεις από τρίτους, επικοινώνησε μαζί τους και ρώτησε τι χρειάζεται για να βάλουν τα προϊόντα σου στον ιστότοπό τους.

4. Το οργανικό SEO/Blogging

Το SEO είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου σε βάθος χρόνου γιατί χρειάζεται αρκετός χρόνος για να αποκτήσει κύρος ένας νέος ιστότοπος και να ανεβεί στην κατάταξη των αποτελεσμάτων. Επίσης, όταν έχεις κάποιες standard κατατάξεις, αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα συνεχίσουν για μεγάλο διάστημα να οδηγούν σε νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σου.

Πώς θα βελτιώσεις το SEO σου; Δημιούργησε ποιοτικό περιεχόμενο με σχετικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλεις να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης η σελίδα σου. Επίσης μπορείς να προσκαλέσεις τακτικά άλλα blog σε άλλους παρόμοιους ιστότοπους για να δημιουργήσεις συνδέσμους που θα οδηγούν πάλι στην ιστοσελίδα σου.

Όσο πιο πολύ περιεχόμενο ανεβάζεις, τόσο πιο πιθανό είναι να κατατάσσεσαι ψηλά στη 1η σελίδα, ειδικά σε φράσεις λέξεων-κλειδιών με μεγάλο ανταγωνισμό.

5. Podcasting, YouTube & Guest Blogging

Στο ξεκίνημα της επιχείρησής σου, είναι λογικό να παλεύεις να αυξήσεις  την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. Πώς θα σου φαινόταν να μπορούσες να «κλέψεις» το κοινό των άλλων; Όταν σε φιλοξενούν άλλες  σχετικές ιστοσελίδες ή άλλα podcast ή κανάλια YouTube, μαθαίνουν περισσότεροι χρήστες για εσένα, είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν την σελίδα σου. Την ίδια στιγμή, εκείνοι έχουν ακόμη περισσότερο περιεχόμενο δωρεάν.

6. Influencers

Μπορείς να συνεργαστείς με άλλους ειδικούς του κλάδου ή «influencers» με διάφορους τρόπους. Συνήθως οι επιχειρήσεις πληρώνουν τους influencers με μετρητά για να διαφημίσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους στο δικό τους κοινό.

Τα πιθανά μειονεκτήματα της στρατηγικής αυτής είναι το κόστος ή ότι ίσως οι influencers δεν προσπαθήσουν αρκετά για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου εφόσον δεν πιστεύουν πραγματικά στο προϊόν ή την υπηρεσία σου.

Άλλοι εξίσου αποτελεσματικοί τρόποι για να συνεργαστείς με ειδικούς ή influencers της βιομηχανίας σου είναι οι παρακάτω:

Αναφορά για αναφορά (Mention-For-a-Mention) – Δεν χρειάζεται να πληρώσεις ακριβά έναν influencer. Μπορείς να τον/την αναφέρεις στη δική σου λίστα email εάν αναφέρει την επιχείρησή σου στη λίστα email του/της ή να δημιουργήσεις ένα δωρεάν κωδικό έκπτωσης ή δώρο για να προσελκύσεις το κοινό του influencer να επισκεφτεί τον ιστότοπό σου.
Προμήθειες συνεργατών – Γιατί να μην δώσεις στον/στην influencer το 30% ή το 50% των χρημάτων από τα κέρδη σου; Έτσι ναι μεν θα πληρώσεις πιο πολλά από όσο αν είχες πληρώσει ένα χ ποσό για την αναφορά, αλλά θα έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις.
Δωροδοκία – Δεν είναι σπάνιο να λάβεις μετρητά για να δοκιμάσεις ένα προϊόν μιας επιχείρησης και, αν σου άρεσε, να μοιραστείς μια κριτική του προϊόντος με το κοινό σου.

7. Συμμετοχή σε forum

Αν θέλεις άμεσα αποτελέσματα, αυτή η στρατηγική δεν είναι για εσένα. Αν πάλι θέλεις να συμμετέχεις σε φόρουμ του κλάδου σου, τότε αυτό ενισχύσει το κύρος σου ως επαγγελματία και θα προσελκύσει χρήστες στον ιστότοπό σου (με ένα link στο βιογραφικό σου).

Έτσι, οι επισκέπτες της  ιστοσελίδας σου θα ενδιαφέρονται πραγματικά για αυτό που προσφέρεις.

Αν 10 λεπτά την ημέρα απαντάς σε ερωτήσεις, αυτό θα βελτιώσει τη φήμη σου (όταν απαντάς σε ερωτήσεις του κοινού, δείχνεις ότι η γνώμη τους μετράει). Επίσης, θα φέρει πιο πολύ traffic στην ιστοσελίδα σου.

8. Συνεργασία με άλλους δημιουργούς περιεχομένου

Μίλησε με όσους έχουν παρόμοιες σελίδες στα social media και ζήτησέ τους να διαβάσουν και να μοιραστούν κάποιο post σου.

Για να βρεις αυτά τα άτομα, θα χρειαστείς ένα εργαλείο όπως το Buzzsumo ή το Ahrefs. Στη συνέχεια, δημιούργησε μια σειρά από emails για να συνεχίσεις την επικοινωνία σου μαζί τους. Το καλό είναι ότι μπορείς να «αυτοματοποιήσεις» αυτήν την ακολουθία προσλαμβάνοντας ένα άτομο στο UpWork.

Συμπέρασμα

Οι παραπάνω 8 τρόποι θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. Μπορείς είτε να πληρώσεις για διαφημίσεις είτε να βελτιώσεις το SEO σου για να αποκτήσεις οργανική κίνηση. Με το SEO, η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα θα σημαίνει περισσότερους πιθανούς πελάτες και πωλήσεις  (αρκεί να έχεις έναν καλό αγωγό πωλήσεων). Εσύ τι έχεις δοκιμάσει για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου; Γράψε μας στα σχόλια!

Share This Post

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

4 Τρόποι για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Επιχείρησης σου

Συμπλήρωσε την παρακάρω φόρμα και κατέβασε τον Δωρεάν οδηγό με την μεθολογία που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.